Adun în pocale splendori- Magda -Maria Iosub

16.07.2017 00:17

Născută la 10 Ianuarie 1970, în comuna Bosia,

 

 

 

Jud.Iași.

Studii: Liceul Teoretic Garabet Ibrăileanu,Iași

Facultatea Alexandru Ioan Cuza- Resurse Umane

În anul 2015, debutez în Antologia de poezii

Vise Târzii, Vol II. – Editura Dandes Press, Drobeta -Turnu-Severin, coordonator Elena Buldum

 

 

 

Într-un univers,

Cu dorinți fierbinți,

Suntem noi.

Într-un vis,

Noi suntem cuminți

Amândoi.

Într-o poezie,

Cu multă simfonie

Noi ne iubim cu frenezie,

Într-o lume nebună,

Dragostea ne cunună,

Într-un gând al tău

Mă aflu eu.

 

 

Adun în pocale splendori

 

Din fire de iarbă și roua din zori,

Din raze de soare și nori trecători,

Din cântec de păsări și plâns de copil,

Din valuri albastre și ne-atins infinit,

Din clipe trăite și lacrimi de dor,

Adun in pocale splendori!

 

 

Altfel

 

Cred unii că iubirea

E fără de-nțeles:

Eu cred că este suflet,

Ce-i plin de dor și vers.

 

Cred unii că iubirea

Se vinde pe bani buni:

Eu cred că n-are preț

Și că-i dar Divin.

 

Cred unii că iubirea

E trupul ori cuvaântul:

Eu cred că este Duhul,

Ce vine dinăuntru!

 

Ploaia

 

Cum plouă peste…

E ceea ce se simte în inima mea:

Este o lacrimă de iubire

E pentru tine, tu care ești…

Și stai singur!

Am întâlnit gândurile tale

Rătăcind speriate prin ploaie,

Povestind despre singurătatea ta

Știu că ești trist,

Pentru că ești singur și plouă:

Ascultă și vei auzi

Cuvintele mele de dragoste!

Ascultă ploaia care-ți aduce

Gândurile mele de bine,

Ascultă Universul ce cântă,

Lumina ce vine!...

 

 

Lasă-mă să te iubesc

 

Lasă-mi versul cu iubire să te-aline

Și ochii tăi să mă încânte

Ai fugi dar ești prins într-o dulce vrajă

Dormi liniștit stau de strajă!

 

Am să te caut într-o altă galaxie

Să fii al meu, să-mi fii doar mie

Acceptă-mi nebunia ca pe o lumină

Iubirea mea nu ți-e străina!

 

 

Tu știi..

 

Aș merge pe jos o jumătate de lume

Ca să ajung la tine pentru un sărut

Ți-aș închide gura cu gura mea

Și-aș spune pe nume

Și te-aș urca într-un paradis absolut

 

Să trăiești infinitul în fiecare clipă

Ca o cădere într-un dulce abis

Te-aș ruga să nu-mi tai în vis o aripă

mi-aș pierde nemurirea ascunsă în vis…

 

 

 

Răspunsuri…

 

Ce însemni tu pentru mine?

Un răspuns la toate semnele de întrebare

Ce aș putea fi eu pentru tine?

Un sărut pe fiecare strop din lacrimile tale.

 

Ce însemni tu pentru mine?

Misterul care m-ar desluși în ceața din mine

 

Ce aș putea fi eu pentru tine?

Sufletului care va potoli furtuna din tine

 

Ce-am crea împreuna?

Un nou inceput…

 

Tu...

 

Privirea ta-mi trezește...

Ai tu ceva care mă cheamă

Mă tulburi și te aud în șoapte

Chiar dacă știu Tu ești departe

 

Prin vocea ta se aude-o lume

Nu așteptam să-mi spui pe nume

Ești geniul care luminează drept

Încă mi-e teamă dar te aștept!

 

 

 

Mi-ai spus...

 

Mi-ai spus " iubesc" și eu am auzit

În suflet dragostea mi-a înflorit

Tu îmi oferi și eu nu știu

Dacă mai pot sau e târziu!

 

Nu am răspuns... am râs ușor

Știam că "te iubesc "înseamnă... dor

Pot să jur esti flacără în mine

Aș vrea să mă săruți dar nu e bine!

 

Și dacă taci îmi ești aproape

Suntem scântei arzând în noapte

Cu dor comun în suflete îngemănate

Chiar dacă știm că nu se poate!

 

Fiorul...

 

De ce m-omori

Cu calzi fiori?

De ce m-alungi

Cu vorbe dulci?

De ce nu crezi

Nu vrei să vezi?

Ne vom iubi

Când ne-om gasi

Te port în gând

Ești un veșmânt...

Noaptea te simt

Te aud venind,

Te ating ușor

Ca un fior...

Te văd in vis

Cum te-ai intins,

În patul meu

În gandul meu...

E numai dor

De-al tău fior.

Eu te iubesc

Tu mă iubești,

E tot ce vreau

E tot ce vrei,

Vreau să te am

Vrei să mă ai,

Vreau să te simt

Să te ating...

Să te sărut

Pe trupul..

De-atata dor...

Eu vreau să mor.

 

Iubirea mea praf de stele

 

O plăsmuire a minții din dorințe și speranțe

Iubitul care să mă țină-n brațe

O nalucă cu sclipiri și colb destea

O nebunie ruptă din inima mea

 

În mine se naște curioasă întrebarea

Vrei să-mi fii tu iubire, alinarea?

Vrei să-mi fii iubitul din praf de stele

Încununarea gândurilor mele?

 

Vrei să-mi fii izvor pe buze

Vrei să dai aripi vorbelor nespuse

Vrei să-mi fii din plăsmuiri de vise

Chemarea dorurilor mele ascuns.

 

Poate...

 

Poate că într-o zi

Ne vom întâlni din nou.

La fel...

Într-o altă poveste...

Poate vom împărți

O viață de apoi....

 

Lasă trecutul...

 

Să nu-ți lași sufletul să moară

Oricât de multe-ai îndura

Lumea-i perfidă și amară

Lasă trecutu-n urma ta...

 

Viața-i frumoasă și e scurtă

Trăiește-o, că-i decât odată

Râzi, iubește și... ascultă

Că viața-i tare minunată....

 

 

În ceruri, le decide numai Dumnezeu!

 

Treci prin viață cu zâmbetul pe buze!

Chiar dacă plângi și nimeni nu aude

Cu bune și cu rele... așa afost mereu

În ceruri, le decide numai Dumnezeu!

 

Să nu te pleci chiar dacă bate vântul

Să faci, dacă ți ai dat cuvântul

Să crezi în tine, roagă-te la greu

În ceruri, le decide numai Dumnezeu!

 

Privește viața asta ca pe-un dar

Trăiește-o nu o irosi, înzadar

Fă bine celui ce-ți dorește rău

În ceruri, le decide numai Dumnezeu!