Vino, porumbiţa mea! -autor Urfet Șachir

15.07.2016 00:48

 

imagine: internet

 

vino, porumbiţa mea, eu te-aştept c-o acadea

vino pe pervazul meu, să-nfloreşti sufletul meu

eu să-ţi cânt de dor şi drag, tu să îmi apari în prag

pică tu în braţul meu, te-oi purta-n extaz mereu

câte-n stele şi în lună, m-ai făcut, neică, nebună

mor după  dragostea ta, unde eşti, neicuţa mea?         

strig la stele, strig la soare, că mi se-ofileşte-o floare

 

dacă stă tot neiubită,  după dorul tău strivită

floarea dragostei cea dulce pe buze nectar mi-aduce

mai dulce să-mi fie pernă, s-adorm pe pat de lucernă

 

în miros de iarbă crudă, să îi bag pe toţi în ciudă

şi să crape-n ei otrava, să rămână pură-otava

mai bine la mine-acasă şi să-mi fii mie mireasă.

 

 

Mangalia, 31.03.2016

 

 

 

 

 

 

gel benim küçük güvercinim!

 

şair Urfet Şachir

 

gel benim küçük güvercinim, ben bir akideyle bekliyorum seni

gel pervazıma canımı çiçeklendir

ben özlem ve sevgi türküsü sana söyleyeceğim, sen eşiğim’de belir

sen benim koluma düş, ben seni esrime götürürüm

 

ne kadar yıldızlara ve aya, yâr sen beni deli yaptın

ben aşkına ölüyorum, neredesin yârim?

Yıldızlara bağırıyorum, güneşe bağırıyorum bir çiçeğim soluyor

sevilmedik hep durursa, senin hasretine ezilmiş

tatlı aşk çiçeği dudaklarıma balözü getiriyor

daha tatlı bana yastık olsun, yonca yatakta uyurken

 

yeşil çimen kokusun’da onların hepsini  hiddetlendireğim

zehir onların içinde çatlasın, çim sâf kalsın

 

benim evimde daha iyi ve bana gelin olursun.

 

 

31.03.2016